HVAD VI GØR

ET VÆRDISKABENDE INDKØBSSAMARBEJDE

Garanterede besparelser

Hos PX3 tror vi på, at alle parter i et samarbejde, skal opnå værdi, som de ellers ikke ville have opnået. Derfor arbejder vi også altid ud fra en besparelsesgaranti. Garantien betyder, vi forpligter os til at finde minimum det dobbelte i besparelser af, hvad du som kunde betaler. Med andre ord betyder det, at vores kunder er sikret en positiv forretning ved et indkøbssamarbejde.

Vores kunder har de seneste 3 år i gennemsnit fået deres investering igen 4 gange. Det synes vi, er både værdiskabende og fair.

Efter gennemgang af de indkøbsområder, vores kunder ønsker gennemgået, udarbejdes en rapport indeholdende en fuld oversigt over de optimeringsmuligheder, der er fundet.

Fordi det handler om tid
– om at få mere af den

De fleste i dag har travlt. De mangler mere tid – det gør I garanteret også.

I vores Servicepakke medfølger der ud over direkte besparelser også en række tidsbesparende services. Det betyder, at vores kunder kan koncentrere sig om at bruge deres tid på deres kerneforretning.

Med Servicepakken kan I benytte jer af:

  • Komplet og detaljeret gennemgang af jeres indkøbsområder
  • Besparelsesrapport med konkrete besparelser
  • Implementering af nye aftaler
  • Administration af eksisterende og nye aftaler
  • Løbende rådgivning og sparring med jeres personlige indkøber
  • Viderestil alle opsøgende sælgere til PX3
  • Ad hoc indkøb

Læs mere om hvem vi er her

INDKØBSOMRÅDER

Nedenfor kan du sortere i de mange indkøbsaftaler, vi typisk forhandler for vores kunder. Vi har ligeledes stor erfaring med, at forhandle indkøbsaftaler på områder, vores kunder selv kommer med. Det er hvad end det gælder forhandling af dæk, firmagaver eller noget helt tredje. Vi vil derfor også meget gerne høre fra dig, hvis din virksomhed har et område eller flere, du gerne vil have kigget ind på, som ikke figurerer i nedenstående oversigt.

PROCES

Et samarbejde med PX3 starter altid med det første møde. Her vil vi præsentere os selv, Servicepakken samt hvordan et indkøbssamarbejde kunne se ud, og I får mulighed for at fortælle om jeres konkrete situation og behov.

Bliver vi enige om et indkøbssamarbejde, går vi – efter levering fra jer af relevant dokumentation – i gang med at udarbejde en detaljeret besparelsesrapport, som vi efterfølgende gennemgang med jer trin for trin. De indkøbsaftaler vi på jeres vegne forhandler på plads, og som I ønsker at gå videre med, sørger vi for, at få iværksat og implementeret.

Ud over direkte besparelser hører der til jeres Servicepakke også en række serviceområder med, som betyder, at vi kan løfte en stor del af det arbejde, der også indirekte er forbundet med indkøb. I kan altid tage fat på jeres faste, personlige indkøber, hvis I har spørgsmål eller en indkøbsopgave, I gerne vil have sparring på.

KONTAKT OS

icon-2 Email

info@px3.dk

icon-3 Ring til os!

71 99 98 00

icon-1 Addresse

H. H. Seedorffs Stræde 6, 2.tv. 
DK – 8000 Aarhus C